Spodnie |
Hacillar
Newbie
Data rejestracji: 07-05-2024
Postów: 3
Klan: KończmyHerbatkę Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia S
|
|
Dobry wieczór wszystkim,
zastanawia mnie od jakiegoś czasu (podczas czyszczenia zbrojowni po pielgrzymkach szczególnie) jedna rzecz, mianowicie proporcje w jakich wypadają poszczególne części ekwipunku a już najbardziej tytułowe spodnie.
Nie robiłem jeszcze dokładnych obliczeń oraz ograniczam się do krótkiego doświadczenia w grze (startowałem pierwszego dnia 8go sezonu Nekro) ale doszedłem do wniosku że w grze wypada bardzo mała ilość spodni w proporcji do pozostałych części ubioru. Zupełnie jakby w świecie postapo był problem z deficytem dolnej części garderoby
Może to tylko u mnie tak ciężko znaleźć jakiekolwiek portki w tym post-apokaliptycznym świecie, ale średnio na 100 przedmiotów które wypadają 50 to sztylety, 25 to kaski i czapki, 10 koszul, 10 łuków, spluw i toporów, 3 amulety, 1 pierścień i ewentualnie jakiś spodnie (liczby tylko trochę zaokrąglone). Kończy się to tym, że nie idzie uzbierać zestawu, bo czapkę i zbroję się ma w miarę w porządku, spodnie jakiekolwiek, byleby były albo wcale.
Wydaje mi się, że to może być związane z tym, że bazy dla hełmów, zbroi czy sztyletów jest więcej (10 dla każdego) a spodni raptem 4 (1 mniej niż amuletów). Nie wiem jak są ustawione szanse na dropa, ale widać, że nie ma dopasowanego zakresu/spektrum.
Nawet nie trzeba wymyślać żadnych nowych fartuchów czy spandexów. Np. Jakby wprowadzić w system 2-3 rodzaje szortów (szorty a, b i c) pokryłoby się to z czapką, kapeluszem i kominiarką. 2-3 rodzaje spodni załatwiłoby kamizelkę, marynarkę i smoking i tak dalej. Nie trzeba wymyślać nowych nazw, grafik ani statystyk. Chyba, że jest taka opcja, to chętnie pobiegałbym w dresach, dżinsach lub bojówkach, dla pań leginsy i ogrodniczki, dla weebów może hakama i będzie razem z szortami, spodniami, spódnicą i kiltem 10 baz, czyli tyle co dla nakryć głowy i górnej części garderoby.
Przy okazji można by też poprawić straszną sytuację z biżu. Może wypadać rzadziej od ubrania, ale można by dodać jeszcze jeden typ pierścionka (pierścionek a i b) i bransoletki, żeby wyrównać chociaż trochę szanse ma dropa z amuletem (uzyskać chociaż ratio 1-1 z amuletem, a nie że na 7 amuletów wypadają 2 ringi). Obecnie tworzy to dziwny rynek popytu i podaży, gdzie pomimo, że trzeba zapełnić 2x więcej miejsc ringami, to wypadają one 3-4x rzadziej.
Dziękuję za dotarcie do końca wypowiedzi i życzę dobrej nocy/miłego dnia
|
|
07-05-2024 23:08 |
|
|
Labrusca
Lord
Data rejestracji: 17-08-2011
Postów: 336
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia IX; Necropolia S
|
|
Podejrzewam, że w grę wchodzi tylko zmiana ceny podstawy, bo każde inne rozwiązanie wywali w kosmos drabinkę łączenia na morii, albo kucie epików na nekro.
Niemniej chętnie przyjąłbym bardziej wyrównany drop względem ilości poszczególnych rodzajów.
|
|
08-05-2024 21:29 |
|
|
Hacillar
Newbie
Data rejestracji: 07-05-2024
Postów: 3
Klan: KończmyHerbatkę Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia S
Autor tematu
|
|
Nie wiem jak to działa na Morii bo nie grałem, ale zastanawiam się czy na Nekro nie pomogłoby trzymanie się drabinki A i B - czyli szorty A ulepszane by były w spodnie A itd, a spodnie B ulepszane by były w spódnicę B. Można by wtedy dodać tylko jeden rodzaj spodni żeby uzyskać 10 baz, albo nawet nie dodawać, bo 8:10:10 (spodnie:zbroja:czapka) to zawsze lepiej niż 4:10:10
Dla rozróżnienia A i B, żeby nie bawić się w szczegóły można im w obrazkach trochę kolory pozmieniać.
Oczywiście docelowo najchętniej dodałbym dresy, leginsy, dżinsy itd. ale na razie kombinuję opcję minimum
|
|
09-05-2024 20:41 |
|
|
|